Faceți căutări pe acest blog

vineri, 4 noiembrie 2011

"Da ce chiar in fiecare miercuri?!"


Frecventa.
          E o liniste mortala care intra intra in contrast cu forfota de dupa usa, este deja putin trecut peste ora opt, iar noi inca stam linga usa si asteptam sa ni se deschida, iata ca minunea are loc si intram tacut si nu prea in incapere. Nu suntem mult, cam 8 la numar din 30 si ceva, ca de obicei de altfel. Poate mai vine cineva, dar putine sanse, caci se stie ca domnul Madan ne este prea incintat de cei intirziati si ii lasa dupa usa.
           Motivul celor care nu vin in genere la orele de azi:
_ “ce faci, vii mine la Madan?”
_”ei, am fost miercurea trecuta nu mai vin, da ce chiar in fiecare miercuri?!”;
_”voi ce ati mai facut la Madan, ca eu nu stiu ce sa mai inventez?!”
_”eu fac o stire de 3 zile, dar nicidecum nu o pot termina!”;

 Lectia.
           Decurge mai linistita decit linistita, nimeni nu intra nimeni nu iese, uneori stam chiar si in timpul pauzei, care si cum isi citeste capodopera, unii au venit nepregatiti si tot asa. La  a doua lectie mai apar si cei care au stat dupa usa, sau citiva ochi somnorosi, deja suntem 11.
          Motivul celor somnorosi:
_”mi-e foarte greu sa ma trezesc!”;
_”vin din celalalt capat de oras”;
_”jumatate de ora am stat in trafic”;

            Momentul adevarului, analiza lucrarilor:
             Nu  e nici stire nici anunt, Inceputul e de reportaj restul e cum a spus si domnisoara Gogu “terci”, prea multe evenimente din care ai fi putut sa faci mai multe material, si tot asa.
            “Dragii mei va rog sa nu uitati de faptul ca vreau ca materialele se fie  din incinta USM, dati la mine materialele, ca sa decidem care poate fi publicat si care nu”……………..Iata ca au aparut si notele!

2 comentarii:

  1. Mda, Bitzu, văd că se răspîndeşte vorba mea )).. Kît despre materia, e mişto, bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. :))) corect, corect!!........asta e viata n-ai cei face, vrei nu vrei bea Gheorghe aghiazma!! ;)

    RăspundețiȘtergere