Faceți căutări pe acest blog

joi, 8 decembrie 2011

Cite bordeie atitea obiceie.

      Deja De 70 de ani exista aceasta zi si este semnificativa pentru toti studentii din lume, deoarece oficial se numeste Ziua Internationala a Studentilor care este sarbatorita astazi pe 17 noiembrie.
      Si cum ne este dat noua moldovenilor sa fim fiecare cu bordeiul lui si sa avem cam atit de multe si obiceiuri, exact asa se intimpla si la aceasta sarbatoare, fiecare cum il duce capul, care in oras la pizza cu colegii de grupa, care seara in club, care in genere doarme si nu are nici o treaba, care chiulesc de la ore, unii au plecat acasa la tara  inca de ieri, unii sunt la universitate dar nu au chef de nimic, unii nu-si vad capul de treaba, deci care mai de care.
      Si tot asa am hotarit  eu cu prietenele mele de la facultate ce sa facem astazi daca tot este o zi importanta pentru noi sa nu mai repetam ziua respectiva ca anul trecut, pe la pizza, apoi prin club si la final la ora 02:00 sa ne pomenim acasa la una din noi tot ne tinem de petrcere, iar a doua zi la facultate  nici sa nu venim, deci iata ca anul asta am hotarit sa fim cuminti sa mergem la un suc iar mai apoi pe la casele cui ne are, sa parasim orasul macar si pentru 3 zile, sa mergem acasa la tara, ca tare ne ajuns pina in git capitala asta de la 1 septembrie.
      Desigur ca a fost tare greu sa gasim un loc liber intr-una din cafenele, deoarece majoritatea erau arhipline, "saracutii comercianti"! Intr-un final am gasit un loc si pentru noi, am mai stat la sfaturi exact ca pe vremuri, acele vremuri find in indepartatul anul trecut, in care am facut atitea sotii, de care cred ca ne vom aminti cu placere in toamna vietii.
       De la inceput ne parea rau ca nu am fost prezente la concertul din seara aia din Piata Marii Adunari Nationale, caci se anunta unul super-tare, dar cum am revenit la Chisinau nea povestit o colega de a noastra, Tatiana, cum a fost  " Doamne,  a fost asa de frig am stat cam o ora si apoi am plecat,  brrrr, lasati-ma chiar nu mai vreau sa-mi aduc aminte". Deci mult mai bine a fost acasa, atit de multi prieteni din copilarie am vazut si de care mi-a fost atit de dor.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu