Faceți căutări pe acest blog

joi, 8 decembrie 2011

flash-mob cam straniu.

             Desi am aflat acum citeva clipe ca in incinta universitatii noastre adica a USM, ca astazi 11 noiembrie 2011, la ora 11:11 minute, zi cu o semnificatie deosebita din punct de vedere numeric, zi in care sau prezis asa de multe schimbari, si sfirsitul lumii si multe altele, va avea loc un flash-mob organizat de catre colegii nostrii mai mici.
              Desigur ca ni s-a dat voie un pic mai devreme de la ora pentru a fi prezenti, iata ca iesim in coridor iar acolo ca sa vezi ce surpriza, o invalmaseala, cum cred ca nu a mai fost nici pe 1 spetembrie, am inceput in graba sa-mi caut o colega dintr-o alta grupa, dar am impresia ca caut acul in carul cu fin, si tot asa dintr-o parte in alta, ma opresc la un moment dat sa raspund la telefon si ca prin minune ma gaseste ea pe mine.
            Am inceput sa coborim in graba treptele a celor 4 etaje deoarece  mai aveam citeva minunte pina la ora 11:11 minute. Cind am ajuns jos am prins doar citeva miscari ale tinerilor participanti si citeva acorduri ale melodiei pe care au dansat. Cu moralul la pamint am inceput sa ne uitam in jur fara sa intelegem ce oare a avut loc, iarasi invalmaseala cum de mult nu a mai fost, unii se imbratisau, altii raspundeau la niste intrebari oferite de jurnalistii si colegii nostri tot odata, altii erau patrioti ca de exemplu o studenta din anul 2 de facultate, Ana-Maria, de asemenea aceasta a mai spus ca acest flash-mob a fost o campanie anti-fumat si organizat cu scopul de a mobiliza tinerii.
           Intre timp colega mea a plecat grabita catre casa iar eu am ramas singura prin multime si m-am intilnit cu o alta colega care nici ea nu a prins cine stie ce din acest flash-mob cam straniu, mi-a cerut stickul si a plecat la printer si am ramas afara sa o astept si spre bucuria mea, la rugamintea spectatorilor din curte, colegii mei mai mici au mai dansat inca o data cei drept doar citeva minute incit mi s-a parut ca abia s-a inceput si deja s-a terminat, la drept vorbind nu stiu ce fel de campanie anti-fumat a fost mai ales atunci cind am vazut pe unul dintre participanti cu tigara in mina exact in timpul dansului, dar in fine.
            Spre final au fost si imbratisari pe gratis, de altfel era chiar ziua acestora, cei mai mici au incintat si la multi ani unei colege de alor, si s-au risipit cu totii care si pe unde, iar curtea a rasmas aproape pustie, doar un spectator ambulant care la sigur nu era din rindul studentilor si citeva colegele de ale mele care lau luat la intrebari.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu